بانک جامع اطلاعات خودرو

معرفی خودروهای داخلی وخارجی-عکسهای خودروها-قیمت خودروها-

بانک جامع اطلاعات خودرو

معرفی خودروهای داخلی وخارجی-عکسهای خودروها-قیمت خودروها-

خودروهای روز دنیا



شرکت jb دیزاین برای اولین‏بار تقویت و بهینه‏سازی لامبورگینی lp640 را تجربه کرد و در دو مرحله خروجی پیشرانه v12 آن را ابتدا به عدد 714 و سپس 750 اسب‏بخار رسانیده است. همچنین با تغییرات صورت گرفته در پدال‏های تعویض دنده که پشت فرمان قرار دارند، فواصل تعویض را به کمترین حد و حداکثر سرعت این ابرخودرو به عدد 370 کیلومتر رسانیده است. سپس رینگ‏های 20 اینچی آلومینیمی با تایرهای میشلن 30/265 در جلو و 30/335 در عقب، منبع اگزوز اسپرت، کیت آیرودینامیک بدنه در برگیرنده سپراسپرت عقب و جلو، فلاپ‏های زیر در، دیفیوزر و بالچه عقب به بدنه افزوده شد که در نهایت با سود جستن از چرم و فیبرکربن در داخل اطاق قیمت لامبورگینی lp640 مدل 2008 که 9 هزار کیلومتر نیز کار کرده را به 335 هزار یورو برساند.


شرکت آلمانی «ویمر»، فراری f430 اسکودریا اسپایدر را در هیبتی نو به علاقه‏مندان معرفی کرده است و با سود جستن از سوپاپ‏های اسپرت، مرکز جدید کنترل موتور و کاتالیزور موجب افزایش توان این مدل خاص از f430 شده و توانسته شتاب اولیه این سوپراسپرت را به 84/3 ثانیه، صفر تا 200 کیلومتر را در زمان 03/11 ثانیه، صفر تا 300 کیلومتر را در زمان 35 ثانیه برساند و نهایتاً حداکثر سرعت 321 کیلومتر را ثبت کند. همچنین سیستم تغییر ارتفاع kw تا میزان 45 میلی‏متر به این مجموعه اضافه گردیده و رینگ‏های bbsi در سایز 20 اینچ با تایرهای دانلوپ از دیگر لوازم استفاده شده در این مدل هستند. 
 


این بار لامبورگینی LP600/4 توسط متخصصان ادو مورد تغییر و تیونینگ قرار گرفت و یک یادگاری دیگر از ادو به جا ماند همانطور که از نام این خودرو هویداست این اتومبیل 600 اسب بخار توان دارد که این اتومبیل به نوبه خود یکی از قوی ترین ها به حساب می آید.  
 
 

 

از سال 2000 به بعد مدلهای بر خواسته از دهه های قبل یک به یک سر از کمپانی های مطرح در آوردند.
مدلهای چون فولکس بیتل ، مینی کوپر ، فورد موستانک ، کامارو و.......
این موضوع اختلاف نظر جدی بین علاقمندان اتومبیل های دهه هفتاد را که مدعی بودند در این دهه طراحی خودرو به بلوغ رسیده بود . را وارد مرحله جدیدی نمود.
در دهه های اخیر با بکار گیری پارامترهای چون ، ضریب آئرودینامیک ، رعایت استانداردهای اجباری ، بکار گیری علم دیجیتال و از همه مهمتر مصرف سوخت با عث شد. رانندگی در احساس رفاه و راحتی غرق شود. و کمک راننده ای از جنس کامپیو تر کمبود های مهارت را جبران کند.
در اتومبیل هزاره سوم ترکیبی از پلاستیک با اب کروم و طلا و مقوا با افکت های چوب و چرم و بدنه ای کماکان فلزی جایگزیت اتومبیل های یوقور از چوب ، استیل و چرم و مخمل شده .
اما باز شما باید به پنج سوال اساسی پاسخ بدهید.
1- یک اتومبیل کلاسیک با قطعات تزئینی اصلی دوست دارید بی کم کاست.


2- یک اتومبیل کلاسیک با تیونینک هم عصر خود نیاز دارید.
3 - یک اتومبیل کلاسیک با تیونینک جلوتر و به روز نیاز دارید.
4- اتومبیلی جدید با آپشنهای کمپانی نیاز دارید.
5- یا حسابی پول دارید و اتومبیل روز با تیونینگ روز نیاز دارید 

 


 

 



بوگاتی گالیبیر رسما قوی ترین و گرانترین و پرسرعت ترین خودروی چهاردر دنیاست. طراحی و اسمش از بوگاتی قدیمی چهار در و زیبای type 57 الهام گرفته شده منتها با موتور ۱۶ سیلندر ۱۰۰۰ اسب بخاری ویرون که باهاش تونسته بودن رکورد سرعت ۴۰۷ کیلومتر رو بشکونن.
بدنه و شاسی گالیبیر تماما از فیبر کربن ساخته شده البته به جز درها و باله ی عقبش که با آلمونیوم پولیش شده. رنگ ۹ لایه ای هم روش کشیدن تا موجهای فیبر کربن رو یه جورایی محو کنه.

 
جان من طرحو ببینید ، یاد چی می افتید ؟
یعنی اینقدر آدم خلاق و خوش آتیه تو کشورمون وجود داره و ما از وجودشون بی خبریم
امیدوارم همچین چیزی هیچ وقت به وقوع نپیونده
نمای جلو


 
 
نمای پشت

   
 
 
اندر حکایت تولید خودرو ایرانی فتوشاپی


چندی پیش آقای مدیر عامل یکی از شرکت های خودرو ساز پسر وسطی اش را فرستاده کلاس فتوشاپ که جلوی فامیل کم نیاوردو برای تمرین هایش هم چندتا عکس از محصولات کارخانه اش داده به پسرک که طرز استفاده از ابزار فتوشاپ را یاد بگیرد. پسرک طفلی هم عکس 206 را می کشد که بزرگتر شود ولی چون دکمه"shift" را فراموش می کند فشار دهد عکس دفرمه شده و فقط جلو خودرو تغییر می کند. این طور می شود که این فرزند میشود افتخار پدر و پژو 207 که فقط یک سانتیمتر از 206 بزرگتر است(از قسمت جلو) میشودافتخار جدید ایران خودرو. در ضمن افتخار پسر اولی مدیر عامل سابق این شرکت هم "206 SD" است که از قسمت عقب به طرز بسیار زیبا با فتوشاپ کشیده شده است!!



ابتدا از افزایش 170 اسب بخاری قدرت موتور این هیولا صحبت می کنیم که این مهم به نوبه خود یکی از جالب ترین نکاتی است که در ابتدای مقاله باید بدان توجه داشت چون این بار فراری انزو به 800 اسب بخار رسیده است !


برای کسب اطلاعات بیشتر به http://sapko.blogfa.com/ مراجعه فرمایید 
 
منبع:http://sapko.blogfa.com/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد